Przedmioty
LEKCJE ŚPIEWU:
- emisja głosu i nauka śpiewu solowego,
- interpretacja piosenki z elementami improwizacji,
- improwizacja melodyczna, rytmiczna, scat,
- kształcenia słuchu,
- praca z mikrofonem
- ruch sceniczny
- techniki wokalne i oddechowe
- praca nad barwą głosu …
- lekcje śpiewu Lublin, nauka śpiewu Lublin, łęczna
LEKCJE FORTEPIANU:
- posługiwanie się techniką instrumentalną w interpretacji dzieł muzycznych,
- czytanie zapisu nutowego i funkcyjnego, left-hand voicing,
- nauka akompaniowania z elementami improwizacji,
- rodzaje akompaniamentów (solowe i zespołowe),
- nauka gry na pianinie, fortepian rozrywkowy Lublin, łęczna.
HARMONIA JAZZ’OWA I POP MUSIC:
- zastosowania rozwiązań melodyczno – harmonicznych w różnych konwencjach stylistycznych
- budowa i notacja akordów, ich zamienniki,
- progresje, modulacje, skale.
PROPEDEUTYKA KOMPOZYCJI Z ELEMENTAMI ARANŻACJI:
- techniki zapisu myśli muzycznej,
- notacja instrumentalna,
- sporządzanie partytur,
- transponowanie melodii dla różnych instrumentów,
- harmonizowanie melodii,
- aranżowanie wybranych utworów,
- podstawy instrumentoznawstwa.
KSZTAŁCENIE SŁUCHU:
- słuchowe odróżnianie dźwięków: wysokości, interwałów, trójdźwięków, akordów;
- struktury rytmiczne, gamy, skale,
- śpiewanie nut głosem…
ZASADY MUZYKI:
- posługiwanie się elementarną wiedzą z zakresu podstaw zasad muzyki:
- nauka nut, gam, interwałów, akordów, podziały rytmiczne, notacja funkcji harmonicznych.
KOMPUTEROWE TECHNIKI REJESTRACJI DŹWIĘKU:
- posługiwanie się nowoczesnymi technikami rejestracji dźwięku,
- praca na Nuendo, Logic, Cubase, praca w MIDI,
- produkcja podkładów muzycznych.
ZESPÓŁ WOKALNY:
- emisja zbiorowa z improwizacją solową,
- doskonalenie słuchu harmonicznego,
- współbrzmienie w grupie.
ZESPÓŁ INSTRUMENTALNY
ZAJĘCIA UMUZYKALNIAJĄCE DLA DZIECI
EMISJA GŁOSU DLA NAUCZYCIELI
PISANIE ZAIKS, FORTEPIANÓWKI
Powyższy opis przedmiotów jest tylko zarysem programowym a nauczyciele zastrzegają sobie prawo zmian wynikających z poziomu umiejętności uczniów.
Jednocześnie informujemy, że poziom kształcenia jest dopasowany do indywidualnych predyspozycji zainteresowanych.